.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دانشگاه مازندران در زمره دانشگاه‌های پیشرو جهان
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه مازندران از حضور این دانشگاه برای نخستین بار در کنار دانشگاه‌های برتر جهان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، دکتر جمال قاسمی گفت: دانشگاه مازندران برای نخستین بار در کنار دانشگاه‌های برتر جهان در نظام رتبه بندی ۲۰۲۲ RUR قرار گرفت.

او می‌گوید: دانشگاه مازندران که در اولین سال حضور در این نظام رتبه‌بندی شرکت کرد، توانست در زمره ۱۵ دانشگاه برتر کشور قرار گیرد.

به گفته قاسمی نظام رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهان هر سال بیش از ۱۰۰۰ دانشگاه پیشرو جهان را در چهار محور اصلی فعالیت دانشگاه‌ها شامل آموزش، تحقیقات، تنوع بین‌المللی و ثبات مالی مورد ارزیابی قرار می‌دهد و دانشگاه‌ها را بر اساس ۲۰ شاخص گروه‌بندی می‌کند.

او می‌گوید: نظام رتبه‌بندی جهانی RUR که از سال ۲۰۲۲ رتبه‌بندی دانشگاه‌های برتر جهان را ارائه می‌کند در سال ۲۰۲۲، عملکرد بیش از ۱۱۰۰ دانشگاه پیشرو جهان را مورد بررسی قرار داد و بر اساس گزارش اعلام‌شده، دانشگاه مازندران توانست در کنار ۱۵ دانشگاه برتر کشور، به‌عنوان یکی از دانشگاه‌های پیشرو جهان قرار گیرد.

نظام رتبه‌بندی جهانی RUR، در فصل بهار هر سال اطلاعات خام دانشگاه‌ها را از موسسه معتبر کلاریویت آنالیتیکس (Clarivate Analytics) و در پروژه GIPP جمع‌آوری کرده و پس از آنالیز اطلاعات، دانشگاه‌های برتر جهان را رتبه‌بندی می‌کند.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.155 seconds.